SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pani Domu" zwiększyła sprzedaż

W maju 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Tina".

Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w maju 2006 roku wyniosła 416 777 egz., czyli o prawie 3 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) - wzrost o ponad 50 proc. a na trzecie spadła ”Tina” (Bauer), która zanotowała największy spadek sprzedaży, o ponad 12 proc.
 

maj

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka733192416777653209427440
Pani Domu722802349876455207227797
Tina615888343045738699407325
Naj584975276733482953296046

Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zwiększyła sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl