SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pani Domu" zwiększyła sprzedaż

W maju 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Tina".

Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w maju 2006 roku wyniosła 416 777 egz., czyli o prawie 3 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) - wzrost o ponad 50 proc. a na trzecie spadła ”Tina” (Bauer), która zanotowała największy spadek sprzedaży, o ponad 12 proc.
 

maj

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 733192 416777 653209 427440
Pani Domu 722802 349876 455207 227797
Tina 615888 343045 738699 407325
Naj 584975 276733 482953 296046

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zwiększyła sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl