SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół

Tylko 'Pani Domu' zanotowała wzrost sprzedaży wśród tygodników poradnikowych dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik Pani Domu osiągnął w sierpniu sprzedaż ogółem w wysokości 375 499 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 76 procentowy wzrost w porównaniu do sierpnia 2005 r.

Od września 2005 r. Pani Domu ukazuje się w większym formacie, nowej szacie graficznej i na nowym papierze. Odświeżone zostały również rubryki: moda, uroda pogotowie domowe i kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty będące kompendium wiedzy z różnych dziedzin.

- W połowie lat 90. Pani Domu tworzyła nową kategorię magazynów kobiecych. Dziś, nadal niezmiennie w czołówce magazynów kobiecych w Polsce, ułatwia życie wielu Polkom, radzi im w codziennych sprawach i pokazuje jak lepiej i wygodniej żyć. Tygodnik realizuje również założenia wydawcy, w tym najważniejsze: pozycja lidera segmentu - komentuje Marcin Biegluk Dyrektor Wydawniczy Tytułów Kobiecych i Młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer Polska.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - spadek o blisko 8 proc., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 10 proc. a na czwartym dotychczasowy lider ”Tina” (Bauer) - spadek o ponad 30 proc.

 

sierpień

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Pani Domu 611151 375499 433695 213588
Naj 553975 361022 651124 392483
Przyjaciółka 595762 355355 593996 396415
Tina 533817 331224 724686 482156

 

2006

sierpień lipiec

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Pani Domu 611151 375499 612290 311430
Naj 553975 361022 560795 319530
Przyjaciółka 595762 355355 575142 335217
Tina 533817 331224 560592 359217

dane za lipiec 2006 i 2005

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl