Papaya Films producentem reklamy Pumy o „Squid Game 2”

Papaya Films wyprodukowała globalną kampanię Pumy inspirowaną hitowym serialem „Squid Game” Netfliksa.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Papaya Films producentem reklamy Pumy o „Squid Game 2”

26 grudnia na platformie Netflix pojawi się drugi sezon hitowego koreańskiego serialu „Squid Game”. Kilka dni przed premierą marka Puma zaprezentowała oficjalną kolekcję ubrań inspirowaną tytułem. Za produkcję spotów promocyjnych i sesji fotograficznej odpowiada Papaya Films.

Głównym elementem kampanii jest spot odtwarzający scenografię i najpopularniejsze zadania, z którymi w serialu mierzyli się uczestnicy gry. W produkcję zaangażowana została międzynarodowa, różnorodna obsada i ekipa produkcyjna. Autorem zdjęć i reżyserem spotu jest Dominik Panasiuk. Sesję fotograficzną wykonała Gosia Turczyńska. 

Puma x Squid Game to kolejna produkcja Papaya Films zrealizowana dla tych klientów. Dom produkcyjny wcześniej współpracował również m.in. z Nike, Adidasem czy 4F, tworząc globalne i lokalne kampanie. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez PUMA Sportstyle (@pumasportstyle)

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska