SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Papaya Films z globalną kampanią dla Deliveroo

Deliveroo, aplikacja do zamawiania posiłków online, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom". Za jej kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za produkcję Papaya Films.

- Produkcja była dużym wyzwaniem dla całej ekipy. Scenariusz zakładał realizację filmu w kilkunastu lokacjach w tym m. in. górskim parku, więzieniu, kosmosie czy na pustyni - opowiada o pracy nad produkcją Kacper Sawicki, CEO& executive producer Papaya Films. - Pracę aktorów wspierała każdego dnia ekipa kaskaderska - dodaje.

Głównym elementem kampanii "Food Freedom" jest 30-sekundowy spot, opowiadający o ty, czym jest wolność w sferze jedzenia.

Spoty emitowane są w telewizji i internecie, na rynkach, na których działa Deliveroo (m.in. Wielka Brytania, Niemcy, Hongkong, Singapur, Tajwan, Australia).

Casting realizowany był w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Ekipa realizacyjna liczyła ponad 150 osób. Zdjęcia zrealizowane zostały w Polsce.

Kampanię wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserią filmów zajął się duet The Sacred Egg, wcześniej pracujący z Papaya m.in. przy angielskich kampaniach dla marki IKEA. Za kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za zdjęcia Simon Chaudoir. Dekoracje przygotował Paweł Dąbrowski, kostiumy Kasia Lewińska. Charakteryzacją zajęła się Dominika Dylewska.

Dołącz do dyskusji: Papaya Films z globalną kampanią dla Deliveroo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
p
Zryj Zryj Zryj
odpowiedź
User
dziwne
jest mnostwo polskich firm i studiow produkcyjnych robiacych kampanie globalne lub zagraniczne, po co pisac akurat o tej, skoro to nie dotyczy polskiego rynku ?
odpowiedź