SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”

Globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa Klarna wspólnie z firmą 11:11 startuje z globalną kampanią „That's smoooth", której gwiazdą jest celebrytka Paris Hilton. Kampania zadebiutowała najpierw w Stanach Zjednoczonych, a w Polsce startuje od marca.

Kampania „That’s smoooth” koncentruje się na elastycznych metodach płatności oferowanych przez szwedzki fintech, a także zwraca uwagę na dodatkowe funkcje narzędzia Klarna.

Kampania startuje pod koniec lutego na siedmiu rynkach zagranicznych: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Francji, a w marcu także w Polsce i potrwa przez miesiąc. W ramach działań marketingowych na polskim rynku zaplanowana jest emisja spotów z udziałem Paris Hilton, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię także we własnych kanałach cyfrowych, w tym również w mediach społecznościowych Paris Hilton.

- Paris Hilton jest pionierką w dziedzinie mody, technologii i biznesu – w obszarach bardzo dobrze znanych Klarnie – powiedział David Sandström, chief marketing officer firmy Klarna. „Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły, że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii - dodaje CMO.

Paris Hilton twarzą Klarny

Seria spotów pokazuje, w jaki sposób Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i funkcje aplikacji zakupowej Klarny. Posługując się swoim najnowszym powiedzeniem „That’s smoooth” Paris udowadnia, że nawet najbardziej doświadczeni kupujący będą pod wrażeniem innowacyjnych produktów oferowanych przez fintech.

Kampania „That’s Smoooth” została wyreżyserowana przez ukraińską artystkę Tanu Muino. Reżyserka znana ze współprac z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X i Lizzo.

W ramach kampanii u boku Paris Hilton pojawia się również globalny ambasador Klarny − Bretman Rock − 23-letni influencer, filipiński influencer beauty Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialna jest Adrienne Raquel.

Dołącz do dyskusji: Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl