PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy

Polska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg, w którym wybierze agencję public relations oraz dom mediowy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zamierza zawrzeć z nimi umowy na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza agencje do składania ofert i dokonanie szacunkowej wyceny usług, które docelowo chce powierzyć wybranym agencjom.

Obecne postępowanie podzielone jest na dwie części.

Część pierwsza obejmuje świadczenie usług bieżącego wsparcia PR dla zespołu komunikacji i mediów. Wsparcie to będzie polegać na m.in. pisaniu tekstów w liczbie ok. 10-14 sztuk miesięcznie (np. informacji prasowych, tekstów na stronę internetową PARP, komunikatów, ogłoszeń, zaproszeń dla mediów na wydarzenia itp.). Wybrana firma zajmować się będzie też wysyłką informacji prasowych i komunikatów, wsparciem doradczym i merytorycznym w zakresie działań PR, obsługą PR wydarzeń i konferencji prasowych itd.

Część druga dotyczy natomiast pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji np. informacyjnych/edukacyjnych/promocyjnych/reklamowych (w formie np. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.) wraz z ich opracowaniem, czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterzenp. informacyjnym/edukacyjnym/promocyjnym/reklamowym wraz z ich  przygotowaniem oraz bieżąca współpraca a także rekomendacja i/lub negocjowanie warunków współpracy z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami).

Wybrana w tej części agencja zajmie się doradztwem w zakresie doboru mediów dla działań realizowanych lubwspółorganizowanych przez PARP, negocjowanie i zakupem mediów do zaplanowanych działań.

Wartość umowy wraz z marżą wybranej firmy ma mieścić się w kwocie między 1 956 000 zł – 2 214 000 zł brutto.Umowa ma być zawarta na dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style