SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Agencja Partner of Promotion wspólnie z Media Group wygrały w przetargu Urzędu Transportu Kolejowego na obsługę kampanii "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei". Pokonały w nim m.in. Sigmę Bis, Mastermind Media i ClickAd Interactive.

Article

Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Media Group wygrało przetarg UTK na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej w ramach projektu "Bezpiecznie kolej - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".

Złożyło ofertę z ceną 736,5 tys. zł.

Agencje te pokonały w przetargu takie firmy marketingowe, jak Mastermind Media (oferta z ceną 1,2 mln zł), Effective Media Solutions (853,5 tys. zł), Five Media (969,2 tys. zł), Sigma Bis (770,8 tys. zł), Personal PR z ClickAd Interactive (941,3 tys. zł).

Będą pracować dla UTK do końca tego roku.

Kampania ma obejmować emisję spotów w stacjach radiowych oraz działania w internecie, w tym emisję spotów przy filmach i aktywności w social mediach: na Facebooku, Instagramie.

Będą odpowiedzialne m.in. za opracowanie koncepcji i przygotowanie kampanii medialnej, uwzględniającej przekazane przez UTK spoty reklamowe i odcinki filmu edukacyjno-informacyjnego oraz wybrane narzędzia komunikacyjne:  działania w radiu, w internecie i mediach społecznościowych, strategię i plan realizacji kampanii banerowej, strategię i plan realizacji działań public relations, a także produkcję materiałów niezbędnych do realizacji działań w ramach kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Kolejna arcyważna kampania, której nikt nie zauważy, z wyjątkiem jej autorów i ich rodzin, bo te skorzystają z pieniędzy.
odpowiedź