SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej

Agencja Partner of Promotion została wybrana przez Krajową Radę Drobiarstwa do realizacji działań mających na celu ochronę wizerunku polskiego sektora drobiarskiego w Polsce. Ich budżet wynosi ponad 570 tys. zł.

Głównym celem kampanii jest edukacja liderów opinii oraz decydentów i zabezpieczenie branży przed kryzysami, mogącymi wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego. Podjęte działania będą informować o jakości polskiego mięsa, a także o aktualnej sytuacji na rynku.

KRD zaplanowała m.in. w internecie ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą jakości oraz bezpieczeństwa polskiego mięsa drobiowego. Działania obejmować będą m.in. WP.pl (w zakresie komunikacji do konsumentów), Rp.pl i aktywności na Twitterze. Agencja zajmie się też prowadzeniem biura prasowego.

Partner of Promotion będzie pracować dla KRD do końca kwietnia 2021 roku. Budżet wynosi 571,4 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Aha, PR za kasę. Tylko, ze wiarygodność takich tekstów jest dokładnie żadna. I co się dziwić, ze ludzie maja agencje PR za trutni, a od mediów uciekają, bo mają dość papki informacyjnej, głównie sponsorowanej.
odpowiedź
User
M
Szanujcie zwierzęta i zadbajcie o ich humanitarny ubój, to nie będzie żadnych kryzysów.
odpowiedź
User
Ula
Najlepiej to w ogóle nie jedzmy zwierząt i mięsa i oddajmy pokłony posłance Spurek, która porównuje hodowlę krów do Holocaustu.
odpowiedź