SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion ze zleceniem NCBiR za 1,6 mln zł

Agencja Partner of Promotion i Effective Media Solutions zdobyły zlecenie Narodowego Badań Centrum i Rozwoju - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa obowiązuje do końca 2021 roku i opiewa na kwotę 1,56 mln zł netto.

Partner of Promotion i Effective Media Solutions zostały wybrane przez NCBiR do przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej dwóm inicjatywom: „Wielkie wyzwanie: energia ”oraz ośmiu nowym przedsięwzięciom, wpisującym się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej, tj.: „Innowacyjna biogazownia”, „Oczyszczalnia przyszłości”, „Elektrociepłownia przyszłości”, „Technologie domowej retencji”, „Budownictwo efektywne energetycznie i procesowo”, „Magazynowanie energii elektrycznej”, „Magazynowanie ciepła i chłodu”, „Wentylacja dla szkół i domów”.

Umowa została zawarta do końca grudnia 2021 roku.

Kontrakt podpisano na kwotę 1,56 mln zł netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion ze zleceniem NCBiR za 1,6 mln zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziom
czyli PoP i spółka Adama Hoffmana założyli niedawno stowarzyszenie agencji PR?
odpowiedź