„Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)

Pod hasłem „Party Like a Lord” zaczęła się kampania reklamowa piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska), której finałem będzie impreza w Warszawie. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)

W ramach kampanii „Party Like a Lord” prowadzony jest konkurs, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę 27 września w Warszawie. W konkursie należy na stronie Somersby.pl wpisać kod z promocyjnego opakowania tego piwa, a następnie korzystając z wirtualnych pocztówek, przekonać, że zasługuje się na tę wejściówkę.

Konkurs potrwa do 19 września, a jego obsługą zajmuje się agencja Lemon Sky JWT.

grafika

Akcję wspierają materiały POS oraz 10-sekundowy spot emitowany w telewizji (m.in. w TVN, TVP i Polsacie).

Kreacją reklam zajęła się agencja Lemon Sky JWT, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję