Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi agencji San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos

Paulina Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej Agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez nieco ponad 2 lata pracowała jako art director w agencji Polymus.

Realizowała projekty dla takich marek jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP czy Grupa Żywiec. Jest absolwentką łódzkiej filmówki, ukończyła film animowany i efekty specjalne na Wydziale Operatorskim.

Ireneusz Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko art directora. Poprzednio pracował w SF1 i w Nairobii. W swoim portfolio posiada projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L'oreal i inne.

Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą reklamową jest związany od 2010 roku.

Niedawno szefową obsługi klienta w San Markos została Karolina Ostrowska, natomiast z agencji do Walk Creative przeszedł Piotr Sroka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska