SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski został nowym dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska. Poprzednio był m.in. wieloletnim dyrektorem marketingu w firmie technologicznej Ricoh Polska.

Paweł Barski, fot. Jacek BarczArticle

Barski jest odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną UNICEF Polska.

- Temat pomocy potrzebującym dzieciom zawsze był mi bardzo bliski, dlatego cieszę się, że jestem w UNICEF Polska. Dołączam do organizacji, która od 75 lat niesie wsparcie najmłodszym na całym świecie. To ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie - mówi Paweł Barski. - Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie pomogą organizacji w realizacji jej misji - dodaje.

Barski za Annę Lewandowską w UNICEF Polska

Barski zastąpił Annę Lewandowską, która pozostała w organizacji i pełni funkcję pełnomocnika zarządu ds. rozwoju i innowacji.

Jest związany z marketingiem od prawie 30 lat. Ostatnio pracował jako country marketing managera w HP Polska.

Ponad 10 lat  był związany z Ricoh Polska, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu.

Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Kolejna zmiana w ciągu ostatnich lat? Ptaszki ćwierkają, że źle się dzieje...
odpowiedź