Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather

Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Paweł Heinze (jako senior copywriter) i Krzysztof Iwiński (jako senior art director). Wcześniej pracował razem m.in. w Leo Burnett Warsaw, Heinze był też związany z McCann Worldgroup i Lowe, a Iwiński - z Good i Change Serviceplan.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather
Od lewej: Krzysztof Iwiński i Paweł Heinze

W Ogilvy & Mather Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński tworzą team kreatywny.

Wcześniej wspólnie pracowali w agencji Leo Burnett Warsaw. Heinze dołączył do niej w 2005 roku jako senior copywriter, a w latach 2009-2014 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego (zastąpił go Maciej Porębski). Iwiński pracował tam w latach 2006-2011, kolejno pełniąc funkcje senior art directora i dyrektora kreatywnego.

Paweł Heinze wcześniej był związany m.in. z agencjami McCann Worldgroup i Lowe. W branży reklamowej pracuje od ponad 20 lat.

Krzysztof Iwiński jest związany z branżą reklamową od 18 lat, w latach 2000-2005 był art directorem w Lowe, w latach 2012-2016 - dyrektorem kreatywnym i partnerem zarządzającym w Good (należącej do Grupy K2), a przez ostatni rok - art directorem w Change Serviceplan.

Tworzyli kampanie reklamowe (zarówno na polski rynek, jak i międzynarodowe) dla takich marek jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, IKEA, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo i nju mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?