Paweł Lasiuk odchodzi z funkcji rzecznika prasowego GPW

Paweł Lasiuk, który był rzecznikiem prasowym warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych odchodzi ze stanowiska. Jak informuje, chce poświęcić się karierze naukowej.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Po dwóch latach pracy Lasiuk zdecydował się na odejście o czym poinformował w mailu pożegnalnym do dziennikarzy, dziękując za dotychczasową współpracę. - Jako że dziś jest mój ostatni dzień pracy na GPW, chciałbym Wam serdecznie podziękować za współpracę - zarówno na polu redakcyjnym, jak również organizacyjnym czy eventowym. Dziękuję za profesjonalizm, za wszystkie udane projekty i wywiady, świetne pomysły, zadawane pytania i za codzienną życzliwość, bez której udana kooperacja dziennikarzy i PR-owców nie jest możliwa - napisał.

Dodał, że w najbliższym czasie zamierza poświęcić się pracy naukowej. Jak wynika z naszych informacji, na razie nie ma wybrano jego zastępcy - trwają poszukiwania nowego rzecznika prasowego GPW.

W latach 2016-2017 Lasiuk pracował w dziale korporacyjnym agencji Grayling Poland, współpracując m.in. z AIG, Innova Capital czy Owens-Illinois. Wcześniej, jako konsultant MSLGROUP doradzał bankom i spółkom z sektora finansowego przy budowaniu strategii komunikacji. Realizował projekty m.in. dla Eurobanku, Banku Millennium czy Biura Informacji Kredytowej. Jest doktorantem na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie to największa giełda regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Od 9 listopada 2010 r. GPW jest spółką publiczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day