Paweł Matwiejczuk w VML Poland zajmie się rozwojem usług e-commerce

Paweł Matwiejczuk dołączył do zespołu VML Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko commerce directora. Skupi się głównie na rozwoju portfela usług e-commerce agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Matwiejczuk w VML Poland zajmie się rozwojem usług e-commerce
Paweł Matwiejczuk

Matwiejczuk w VML Poland jako commerce director zajmie się budową i rozwojem nowego, interdyscyplinarnego zespołu w agencji. Do zadań komórki należeć będzie kompleksowy rozwój usług e-commerce - od planowania strategicznego, przez kreację i optymalizację treści, po analitykę.

Paweł Matwiejczuk z zespołem mają również zintegrować dotychczas świadczone usługi agencji, digitalizacji oferty klientów w sklepach fizycznych, z obszarem e-commerce.

- Wiedza i rozległe doświadczenie Pawła będzie świetnym uzupełnieniem interdyscyplinarnego teamu VML. To, że nikt już nie może ignorować rozwoju e-commerce, jest oczywiste. Ale wielu marketerów nadal stoi przed wyzwaniem, jak efektywnie połączyć swoją obecność w e-commerce z brick&mortar odpowiadając na zmiany rynkowe oraz jak integrować oba kanały - komentuje Michał Wolniak, head of advisory w VML Poland.

Matwiejczuk przed przejściem do VML Poland związany był m.in z Saatchi&Saatchi IS, gdzie odpowiadał za globalne projekty e-commerce dla koncernu Procter&Gamble (brandy Tide, Head&Shoulders, Ariel, Oral-B, OldSpice). Przez ostatni rok sprawował funkcję globalnego wicedyrektora marketingu w centrali firmy GetResponse, działającej w obszarze e-mail marketingu i marketing automation.Wcześniej pracował w eg+ Worldwide, gdzie jako global project manager zajmował się aktywnościami marki Hewlett-Packard Enterprise. Łącznie ma 9 lat doświadczenia zawodowego.

Roszady w VML

W ostatnich tygodniach w strukturze zarządzania VML Poland doszło do kilku zmian. Po dziesięciu latach szefem strategii przestał być Michał Wolniak, który objął nową funkcję head od advisory. Na dotychczasowym stanowisku zastąpił go Paweł Loedl.   Z firmą pożegnała się Agnieszka Grzymkowska, client service director. Jej obowiązki przejął Michał Banaszewski, awansując na stanowisko chief business officera.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day