SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Matwiejczuk w VML Poland zajmie się rozwojem usług e-commerce

Paweł Matwiejczuk dołączył do zespołu VML Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko commerce directora. Skupi się głównie na rozwoju portfela usług e-commerce agencji.

Paweł MatwiejczukPaweł Matwiejczuk

Matwiejczuk w VML Poland jako commerce director zajmie się budową i rozwojem nowego, interdyscyplinarnego zespołu w agencji. Do zadań komórki należeć będzie kompleksowy rozwój usług e-commerce - od planowania strategicznego, przez kreację i optymalizację treści, po analitykę.

Paweł Matwiejczuk z zespołem mają również zintegrować dotychczas świadczone usługi agencji, digitalizacji oferty klientów w sklepach fizycznych, z obszarem e-commerce.

- Wiedza i rozległe doświadczenie Pawła będzie świetnym uzupełnieniem interdyscyplinarnego teamu VML. To, że nikt już nie może ignorować rozwoju e-commerce, jest oczywiste. Ale wielu marketerów nadal stoi przed wyzwaniem, jak efektywnie połączyć swoją obecność w e-commerce z brick&mortar odpowiadając na zmiany rynkowe oraz jak integrować oba kanały - komentuje Michał Wolniak, head of advisory w VML Poland.

Matwiejczuk przed przejściem do VML Poland związany był m.in z Saatchi&Saatchi IS, gdzie odpowiadał za globalne projekty e-commerce dla koncernu Procter&Gamble (brandy Tide, Head&Shoulders, Ariel, Oral-B, OldSpice). Przez ostatni rok sprawował funkcję globalnego wicedyrektora marketingu w centrali firmy GetResponse, działającej w obszarze e-mail marketingu i marketing automation.Wcześniej pracował w eg+ Worldwide, gdzie jako global project manager zajmował się aktywnościami marki Hewlett-Packard Enterprise. Łącznie ma 9 lat doświadczenia zawodowego.

Roszady w VML

W ostatnich tygodniach w strukturze zarządzania VML Poland doszło do kilku zmian. Po dziesięciu latach szefem strategii przestał być Michał Wolniak, który objął nową funkcję head od advisory. Na dotychczasowym stanowisku zastąpił go Paweł Loedl.   Z firmą pożegnała się Agnieszka Grzymkowska, client service director. Jej obowiązki przejął Michał Banaszewski, awansując na stanowisko chief business officera.

Po rocznej nieobecności do pracy w VML wrócił Łukasz Majewski, odpowiedzialny za PR i marketing agencji.

Dołącz do dyskusji: Paweł Matwiejczuk w VML Poland zajmie się rozwojem usług e-commerce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rolnik
Wolnik???
odpowiedź
User
nie znam Wolnika
Wolnik???


hahaha :P ah ten Wolnik
odpowiedź
User
fakeituntillumakeit
Zadziwiajace, jak nagle z 5 lat doswwiadczenia w branzy marketingowej (jeszcze w 2017) po roku zrobilo sie 9 lat. xD

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-matwiejczuk-z-saatchi-saatchi-interactive-solutions-do-getresponse
odpowiedź