Paweł Sakowicz dołącza do Gameset, awansują Sokół i Kisiel

Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas junior talent managerowie, awansowali na stanowiska talent managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Do zespołu sales&strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję sales managera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paweł Sakowicz dołącza do Gameset, awansują Sokół i Kisiel
od lewej: Cezary Sokół, Paweł Sakowicz, Michał Kisiel

Cezary Sokół przed dołączeniem do zespołu agencji gaming marketingu Gmaeset pracował jako manager w branży muzycznej. Obecnie jako talent manager współpracuje z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej Gamesetu, m.in. Kaluchem, Sheo czy Kushim. Zajmuje się także realizacją kampanii promocyjnych dla klientów we współpracy z twórcami.

Michał Kisiel karierę jako manager twórców rozpoczął w 2020 roku w Gamesecie. Aktualnie jako talent manager odpowiedzialny jest za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji - są to głównie kanały związane z grą Minecraft, m.in. Dealereq, Tritsus czy Doknes. Współpracuje też z innymi influencerami z różnych platform, m.in. streamerkami Brunecią czy Lempiank. Wraz ze swoimi twórcami zajmuje się realizacją kampanii promocyjnych dla klientów.

Paweł Sakowicz, który objął rolę sales managera, jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i pozyskanie klientów. Wcześniej pracował jako sponsorship manager w agencji marketingu sportowego Sportfive. Sakowicz raportuje do team leaderki Karoliny Kisły.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały