Paweł Suchocki odchodzi z The Next Step. Stawia na Buzz Media i Project Ambient

Paweł Suchocki rozstał się z agencją interaktywną The Next Step, której był współwłaścicielem i prezesem. Zamierza skupić się na pracy w agencji rekomendacyjno-socialmediowej Buzz Media i ambientowo-eventowej Project Ambient.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W The Next Step Paweł Suchocki pracował od kwietnia 2011 roku. Odejście z firmy uzasadnia rozwojem dwóch innych agencji, w których jest dyrektorem zarządzającym: Buzz Media i Project Ambient. Ta pierwsza działa od 2008 roku, a druga - od 2010.

- W Buzz Media trzeba teraz stworzyć dział kreatywny, dzięki czemu stanie się agencją interaktywną, mogącą realizować kompleksowe kampanie w internecie - opisuje Suchocki.

Przed założeniem Buzz Media pracował w londyńskiej agencji Lithium PR, jako specjalista ds. marketingu w firmie Sport Vision oraz jako business development manager w agencji Interactive Marketing Partner Polska.

W The Next Step funkcję prezesa przejęła dotychczasowy wiceprezes Aleksander Grynis, który też odkupił udziały od Pawła Sucheckiego. Agencja zatrudnia obecnie 8 osób, a jej najważniejsi klienci to MTV Polska i Canon Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu