Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia

Nowym dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia został Paweł Wochowski. Zastąpił na tym stanowisku pełnomocnika zarządu ds. promocji Zbigniewa Lazara.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia
Paweł Wochowski, fot. archiwum

Nową dyrektor została wówczas na krótko Joanna Gepfert. Została odwołana kilka miesięcy później, a obowiązki dyrektora agencji przejął wówczas Zbigniew Lazar jako pełnomocnik zarządu ds. promocji.

Paweł Wochowski związany był z Grupą Orlen od 1999 roku. W latach 2013-2017 kierował komunikacją i marketingiem we włocławskiej półce Anwil, należącej do tej Grupy. Od kwietnia 2017 roku był z kolei dyrektorem departamentu korporacyjnego komunikacji w Grupie Azoty. Zajmował się tam m.in. budowaniem relacji z współpracownikami firmy, z naciskiem na kontrahentów lokalnych.

W 2019 r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Firma zanotowała 10,44 mln zł straty netto w porównaniu do 15,3 mln zysku netto w 2018 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa