Payback zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów

Ruszyła kampania programu bonusowego Payback (prowadzonego przez Loyalty Partner Polska) „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy programu mogą wykorzystać zgromadzone przez ostatnie trzy lata punkty, które później stracą ważność.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem Payback prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.

W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów Payback przygotował m.in. karty Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV Euro AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/payback-program-wlasciciel-loyalty-partner-polska-z-wiekszymi-wplywami-i-mniejsza-strata-epidemia-szkodzi-jego-partnerom ##

Jak sprawdzić stan punktów w Payback

Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. Payback przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami