SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Październikowy 'Film' wsparty kampanią

Październikowe wydanie miesięcznika "Film" (Media Point Group) wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.

Wydanie jak co miesiąc ukazało się w dwóch wersjach: bez filmu w cenie 6,90 zł i z filmem na "Obywatel Kane" na płycie DVD w cenie 9,90 zł.

Numer jest promowany na kanale Kino Polska (z wykorzystaniem sponsoringu), w radiu (RMF Classic, ChilliZet, Radio Pin, Złote Przeboje) oraz w internecie (m.in. Wp.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Stopklatka.pl, Filmweb.pl, Machina.pl i Dlaczego.korba.pl). Plakaty promujące magazyn zawisną także w warszawskiej Kinotece. Kampanię przygotowała i media zaplanowała spółka we własnym zakresie.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Film" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 36 595 egz. (dane ZKDP).

  • Więcej informacji:
  • Film
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Październikowy 'Film' wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl