Pełka Creatives dla marek spożywczych Unilever Polska

Agencja Pełka Creatives przygotuje architekturę i strategię marketingową dla marek Unilever Polska z sektora spożywczego. Zlecenie to zdobyła dzięki rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pełka Creatives architekturę i strategię marek spożywczych Unilever Polska będzie przygotowywać przez najbliższe kilka miesięcy. Agencja ani producent nie ujawniają, których konkretnie brandów dotyczy zlecenie, ani nawet czy chodzi o marki już dostępne na rynku czy nowe. Obecnie spożywcze portfolio Unilevera obejmuje następujące brandy: Algido, Amino, Delma, Flora, Hellmann’s, Kasia, Knorr, Lipton, Rama, Saga i Tortex. W Pełka Creatives realizacją tego zlecenia kierują dyrektor strategii Katarzyna Masewicz i dyrektor kreatywny Maciej Malewicz. Oboje w latach 2007-09, pracując w agencji JWT, zarządzali już pracami nad markami Unilevera. Przede wszystkim ze względu na tamto doświadczenie koncern zdecydował się powierzyć Pełka Creatives nowy projekt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska