SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peppermint kula z Hugo

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej nowej marki produktu dla dzieci - chrupek kukurydzianych Hugo pod hasłem 'Kulaj z Hugo'.

Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie znajomości marki Hugo. Za realizację kampanii i obsługę marki odpowiada agencja Peppermint.

W ramach akcji „Kulaj z Hugo” agencja Peppermint przygotowała promocję konsumencką i loterię promocyjną, a także kolejny spot telewizyjny. Działania prowadzone będą w punktach sprzedaży w całej Polsce i zaplanowane zostały do 9 kwietnia 2006 roku. Agencja kieruje działania do dzieci w wieku od 7-12 lat, które stanowią grupę docelową nowego produktu.

W ramach promocji do paczek z chrupkami dołączone zostały różnokolorowe magnetyczne kulki z motywami postaci ze świata trolla Hugo, które dzieci mogą kolekcjonować. Na stronie www zamieszczone zostały propozycje zabaw z kulkami, ale promocja ma za zadanie zachęcać również do wymyślania własnych wersji gier. W części paczek znajdują się naklejki z postaciami ze świata Hugo. Dodatkowo, do każdej wrzutki dołączany jest kupon z miejscem na wpisanie hasła. Hasła podawane są na stronie www.hugochrupki.pl. Spośród nadesłanych kuponów z uzupełnionym hasłem, rozlosowane zostaną wycieczki do aquaparku Tropikalna Wyspa w Berlinie.

Głównym wsparciem komunikacyjnym dla akcji są 3 animowane spoty telewizyjne, przygotowane specjalnie na potrzeby realizowanej promocji. Promocja komunikowana jest również na opakowaniach, materiałach POS oraz za pośrednictwem strony www. Wszelkie materiały oraz usługi na potrzeby akcji zapewniła agencja Peppermint. Producent chrupek kontynuuje współpracę z programem telewizyjnym dla dzieci „Hugo” w telewizji Polsat, którego jest głównym sponsorem.

W projekt zaangażowane są również inne agencje: firma Entertainment & Licensing Management (ELM) - odpowiedzialna za produkcję animowanego spotu w wersji 3D oraz agencja MobiJoy!, która przygotowała stronę www.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Peppermint realizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt Hugo od czerwca 2005 wskutek wygranego przetargu na obsługę marki Hugo. Obecnie agencja Peppermint przygotowuje komunikację dla tej marki na kolejny rok.

Dołącz do dyskusji: Peppermint kula z Hugo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl