SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

Pod hasłem „Nie kupuj po kawałku” rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, MindChili, Propeller Film i Starcom.

Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

Kampania gotówkowego w eurobanku podkreśla, że w ramach obecnej promocji oprocentowanie tego kredytu zostało obniżone aż o 30 proc. w stosunku do standardowej wartości. W efekcie reklamy zachęcają do realizowania swoich marzeń za jednym razem, a nie w ratach. Negatywnym przykładem takiej postawy jest bohater spotu telewizyjnego, który wymarzoną perkusję kompletuje przez całe życie.




 

Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję, prasę, internet oraz oddziału eurobanku (plakaty i ulotki).


Kreację kampanii przygotowały agencje MindChili (internet) i Brasil, produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antonio
Ciekawe, świadomie nawiązali do komunikacji z perkusją BZ WBK (Banderas).
Będzie afera?
8 8
odpowiedź
User
pablo śmigasso
Nie, co ty!
To jeno podszczypki.
Taka strategia funkcjonuje bardzo długo. Musimy sie odnosić do naszych konkurentów.
8 8
odpowiedź
User
drum
Jestem perkusitą i mimo zaciąganych pozyczek porządnego zestawu dorobiłem się po 15 latach.
8 8
odpowiedź