Perła "Niesie do przyjaciół" na Spotify

Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Perła "Niesie do przyjaciół" na Spotify

W trakcie kampanii wykorzystywany jest format Video Sponsored Session, emitowany jako pojedynczy materiał poza blokiem reklamowym. Wideo uruchamia się automatycznie z dźwiękiem. Rozliczenie następuje w modelu CPCV, co oznacza, że opłata jest naliczana tylko za w pełni obejrzane filmy.

W kampanii „Perła niesie do przyjaciół” marka wykorzystuje 4 spoty promujące Perłę Chmielową, Export, Miodową. Celem kampanii na Spotify jest wzmocnienie wizerunku marki Perła oraz pozyskanie nowych klientów. Kampania skierowana jest do osób w wieku 18-34 lat, które stanowią najliczniejszą grupę użytkowników tej platformy.

- W kampanii zastosowany został format Video Sponsored Session,  emitowany wyłącznie na mobile’u, po spocie wideo dodatkowo wyświetlany jest baner w grafice klienta z nagranym audio mówiącym o tym, że użytkownik otrzymuje 30 minut muzyki bez reklam. W ubiegłym roku Perła prowadziła na Spotify podobną kampanię i jej wyniki były znacznie powyżej benchmarków. Początek tegorocznej kampanii zapowiada nawet jeszcze lepsze wyniki, w działaniach wykorzystywane są rotacyjnie 4 różne spoty, osiągające CTR-y na poziomie od ponad 3 % do nawet niemal 6 % - komentuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify sales lead w polskim oddziale Aleph Group.

Działania marketingowe na Spotify są elementem szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, która obejmuje również kanały online, telewizję, platformy Polsat Box, Player oraz TVP VOD, Addressable TV oraz nośniki OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek