„Perłowa kolekcja” promuje kosmetyki Procter & Gamble

W drogeriach Aster i A’propos trwa promocja kosmetyków Procter & Gamble. Akcję pod hasłem „Perłowa kolekcja” przygotowała i realizuje agencja Swiift.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji Procter & Gamble należy kupić w drogeriach Aster i A’propos dwa produkty kosmetyczne Procter & Gamble, a następnie wysłać SMS-em dowolne słowo kojarzące się z pięknem. Akcja – prowadzona pod hasłem „Perłowa kolekcja” podkreślającym, że można w niej wygrać komplety biżuterii – jest skierowana do kobiet.

grafika

Promocję wspierają działania reklamowe na outdoorze oraz w formie materiałów POS. Za kreację i realizację całej akcji – zaplanowanej do końca maja – odpowiada agencja Swiift.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę