Permen w nowej kampanii „niestandardowo o męskich problemach”

Firma Stada wystartowała z kampanią dla leku na erekcję Permen Med Forte.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Permen w nowej kampanii „niestandardowo o męskich problemach”
fot. materiały prasowe

– Niestety zaburzenia erekcji to ciągle temat tabu w Polsce a nam zależy na tym, żeby zmienić postrzeganie samego problemu. – mówi Paulina Gajos, brand manager Stada – Zdrowie seksualne mężczyzn to temat bardzo ważny i jak się okazuje też bardzo powszechny. Dlatego w przygotowanej przez Nas kampanii przede wszystkim zależy nam na edukacji mężczyzn na temat powszechności problemu oraz faktu, że można go leczyć – dodaje. 

– Nie stygmatyzując i nie oceniając, nowa kampania ma za zadanie pokazać, że zdrowie seksualne jest naturalnym elementem naszego życia – mówi Małgorzata Drozdowska, co-owner OK Human – agencji, której w wyniku wygranego przetargu i przeprowadzonych badań konsumenckich, firma Stada powierzyła startegię i realizację kampanii.

W ramach kampanii powstały spoty TV 30 i 15 sekund, Emisję spotów zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD oraz jako część szerokiej kampanii digital.

Spoty w reżyserii Jana Dybusa zostały wyprodukowane przez Papaya Films.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej