SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peugeot kontratakuje

Euro RSCG Warsaw rozpoczyna rok najnowszą kampanią dla wszystkich modeli Peugeot

Celem rozpoczynającej się właśnie nowej kampanii Peugeot przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw jest zakomunikowanie wyjątkowej oferty cenowej na samochody wyprodukowane w 2004 roku. Pożądanym efektem kampanii ma być zainteresowanie ofertą, zwiększenie ruchu w salonach, a przede wszystkim większa sprzedaż samochodów.

Kampania telewizyjna opiera się na adaptacji nowego filmu Peugeot, do którego powstała pięciosekundowa animacja. Przestrzenne cyfry spadają i kładą się na płaszczyźnie. „Teraz ceny leżą” podsumowuje lektor. Reklama radiowa  ma formę rymowanego wierszyka, który w przewrotny i żartobliwy sposób mówi o „wykańczaniu” cen.

Kampania reklamowa prowadzona jest także w prasie ogólnopolskiej i lokalnej.

W ogólnopolskiej kampanii prasowej będzie wykorzystany projekt  przedstawiający leżące dookoła modelu Peugeota przestrzenne kolorowe cyferki.Ceny są tak niskie, że aż „leżą”. Ogłoszenia dealerskie zawierają ten sam komunikat reklamowy. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Kampania potrwa do 23 stycznia. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Media Direction OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Peugeot kontratakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl