Peugeot Polska postawił na Brand Support

Agencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. Agencja odpowiada za budowanie relacji marki Peugeot z konsumentami i dealerami na polskim rynku.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

 Pierwszy z wygranych przetargów obejmuje przygotowanie strategii i koncepcji oraz wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego do klientów oraz dealerów marki Peugeot. Celem projektu jest wzmocnienie więzi między konsumentami a marką oraz pogłębienie relacji dealer–klient. Koncepcja programu oparta została na technologicznie zaawansowanej platformie CRM, przygotowanej na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród 53 dealerów Peugeot w całym kraju. Brand Support odpowiada również za zaprojektowanie identyfikacji wizualnej programu, zgodnej z wprowadzonym przez francuski koncern 8 stycznia br. nowym wizerunkiem marki. Do zadań agencji należy także wdrożenie programu we współpracy z centralą Peugeot Polska oraz jego kompleksowa obsługa.

W ramach budowania relacji marki z klientami, agencja odpowiedzialna jest również za przygotowanie ekskluzywnego pisma konsumenckiego „Peugeot Experience Magazine”. Pierwszy numer kwartalnika przeznaczonego dla posiadaczy samochodów Peugeot ukaże się na przełomie maja i czerwca br. Brand Support kompleksowo realizuje projekt, odpowiadając za przygotowanie szaty graficznej, redakcję tekstów, skład, druk oraz dystrybucję magazynu.

Oferta Brand Support okazała się najlepsza także w przetargu na kompleksową obsługę kampanii direct mailing. Współpraca agencji z nowym klientem dotyczyć będzie kreacji, produkcji oraz dystrybucji wysyłek tradycyjnych związanych z akcjami marketingowymi marki Peugeot. Agencja zaprojektowała spójny layout mailingów według nowej identyfikacji wizualnej marki, jak również nową koncepcję kreatywną prezentacji oferty Peugeot. Agencja zajmie się realizacją wszystkich kampanii direct w 2010 roku. Pierwszy realizowany mailing dotyczyć będzie nowego modelu Peugeot 5008, który na rynku pojawi się wiosną.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu