SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Philip Morris w kampanii zapowiada, że pomoże Brytyjczykom w rzucaniu palenia

Firma tytoniowa Philip Morris rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową w prasie, w której deklaruje i zobowiązuje się do tego, że pomoże dorosłym palaczom rzucić ten nałóg.

fot. Shutterstock.com Article

Kampania rozpoczęła się we wtorek. Całostronicowe reklamy Philip Morris pojawiły się m.in. na łamach „The Times”, „The Sun” i „Daily Mirror”. W Wielkiej Brytanii reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona – ta kampania jednak była możliwa, bo nie promuje papierosów.

Hasło reklam głosi: „Our new year's resolution we're trying to give up cigarettes”. Firma zachęca dorosłych palaczy do odwiedzenia specjalnej strony internetowej www.smokefreefuture.co.uk zawierającej m.in. informacje na temat rzucania palenia. Ponadto umieszczono tam wiele informacji dotyczących m.in. wspierania przez producenta papierosów lokalnych służb pomagających w rozstaniu się z nałogiem, zwiększenia dostępności alternatywnych wobec papierosów produktów dla palaczy itp.

Reklama zawiera również informacje, w jaki sposób Philip Morris wydał 2,5 mld funtów na badania, rozwój produktów i usług w ciągu ostatniej dekady, aby wprowadzić na rynek alternatywne produkty „wolne od dymu tytoniowego”, jak np. tzw. e-papierosy.

W ramach rozpoczętej kampanii Peter Nixon, dyrektor zarządzający Philip Morris napisał w liście, w jaki sposób firma zamierza pomóc Brytyjczykom rozstać się z paleniem. Podkreślił, że jako producent papierosów koncern ma ważną rolę do odegrania w tym procesie, a ogłoszone w formie kampanii deklaracje mają przyspieszyć działania w tym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Philip Morris w kampanii zapowiada, że pomoże Brytyjczykom w rzucaniu palenia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dustman
Ładnie się próbują wybielić.
26 20
odpowiedź
User
Krasawica
McDonalds będzie walczył w otyłością i zawałami serca, a Coca-cola oduczy korzystania z cukru i wody.
18 15
odpowiedź
User
Jwch
I kto w to wierzy, to jest reklama fajek zgodna z litera prawa, tylko matowy dadzą się na to nabrac
9 20
odpowiedź