SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Phoenix Press kupiło serwis Durszlak.pl

Należące do Grupy Bauer wydawnictwo Phoenix Press kupiło serwis kulinarny Durszlak.pl. W maju br. dołączono go do oferty reklamowej spółki, wprowadzając pakiety prasowo-internetowe.

Article

 
- To naturalny krok w celu poszerzenia kręgu naszych odbiorców - wyjaśnia Bartłomiej Grabowski, członek zarządu Phoenix Press ds. nowych mediów. W ub.r. spółka uruchomiła wersję mobilną magazynu „To jest pyszne”. - Teraz stawiamy na społeczność blogerów kulinarnych i jeden z najszybciej rozwijających się trendów w sieci - blogi kulinarne - dodaje Grabowski.

Dlaczego Phoenix Press zdecydowała się na zakup Durszlak.pl? - Ponieważ ma największy zasięg wśród internetowych serwisów kulinarnych, a jednocześnie oferuje możliwość niestandardowej, zaangażowanej interakcji z odbiorcami poprzez akcje ambient marketingowe świetnie uzupełniające i wzmacniające promocję w prasie - tłumaczy Grabowski.

Serwis Durszlak.pl znalazł się w nowej ofercie reklamowej spółki, która obejmuje pakiety złożone z trzech mediów: prasy, internetu oraz e-wydań na urządzenia mobilne.
 
Durszlak.pl to serwis agregujący blogi kulinarne, w którym można organizować konkursy kulinarne oraz akcje samplingowe. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lutym br. witryna ta miała 13,98 mln realnych użytkowników.

Wydawnictwo Phoenix Press ma w portfolio osiem tytułów kulinarnych (m.in. „Przepisy czytelników”, „Najlepsze ciasta”, „To jest pyszne”, „Rozrywka ze smakiem”), prowadzi też sprzedaż reklam w miesięczniku "Gotuj krok po kroku" Wydawnictwa Bauer. Łączny jednorazowy nakład tytułów kulinarnych z oferty spółki to ponad 1,6 mln egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Phoenix Press kupiło serwis Durszlak.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sitko
13 milionów RU? Coś dużo...
8 8
odpowiedź