SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piano Media i Tinypass połączyły się

Piano Media i Tinypass, dwie firmy działające na rynku płatnego dostępu do treści w sieci poinformowały o połączeniu. W efekcie powstanie jedna firma o nazwie Piano.

Article

Zarówno Piano Media, jak i Tinypass to firmy oferujące rozwiązania, które pozwalają wydawcom na sprzedawanie publikowanych przez nich treści w internecie za pomocą usługi płatnego dostępu.

W komunikacie poinformowano, że połączenie obu firm nastąpi natychmiast, a w efekcie powstanie jedno przedsiębiorstwo o nazwie Piano. Jego szefem będzie Trevor Kaufman, który wcześniej kierował Tinypass. Z kolei dotychczasowy CEO Piano Media, Kelly Leach obejmie w nowej firmie stanowisko doradcy i wejdzie w skład zarządu.

- Media cyfrowe są coraz bardziej zainteresowane różnymi możliwościami monetyzowania swoich lojalnych odbiorców - podkreśla Trevor Kaufman. - Dzięki połączeniu możliwości i doświadczenia Piano Media i Tinypass klienci otrzymają od nas nie tylko ulepszony system sprzedaży treści, ale także dodatkowe narzędzia analityczne.

Według komunikatu dwie trzecie udziałów w nowej firmie Piano będzie należało do wcześniejszych udziałowców Piano Media, reszta przypadnie właścicielom Tinypass.

Z rozwiązań oferowanych przez Piano Media korzysta dzisiaj na świecie ponad 1,2 tys. serwisów internetowych należących między innymi do NBC Universal, Time Inc., The McClatchy Company, The EW Scripps Company, The Post Media Company, News Corp. oraz IBT Media. Firma jest także obecna na polskim rynku, gdzie współpracuje m.in. z Agorą. Jednak w maju br. Bartosz Hojka, prezes Agory stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wydawca zamierza stopniowo wycofywać się z systemu Piano Media jako jednego z głównych kanałów dystrybucji swoich treści (więcej o tym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piano Media i Tinypass połączyły się

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl