Rusza piąta edycja akcji "Podwórko Talentów Nivea"

Ruszyła piąta edycja akcji "Podwórko Talentów Nivea". Za koncept i realizację projektu w zakresie digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza piąta edycja akcji "Podwórko Talentów Nivea"

W tym roku Nivea kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania w ramach akcji "Podwórko Talentów". Firma wybuduje w tej edycji 20 placów zabaw, składających się z 3 stref: sportowej, naukowej i artystycznej.

Do wygrania jest również 300 zestawów gier edukacyjnych, a na stronie akcji można bezpłatnie pobrać przygotowane przez pedagogów konspekty zajęć dla dzieci.

W konkursie mogą wziąć udział szkoły, gminy oraz spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe. Wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza online lub przez przygotowanie prezentacji lub filmu przedstawiającego talenty dzieci.

Tworząc materiał, należy zainspirować się flagową piosenką, która towarzyszy akcji. To utwór nawiązujący do znanego hitu „Z pamiętnika młodego zielarza” z filmu  „Akademia Pana Kleksa” (kompozytor: Andrzej Korzyński, tekst: Krzysztof Gradowski).

Nowy tekst na potrzeby kampanii napisali Piotr Gorzkowski i Bartek Wiśniewski z agencji GoldenSubmarine, która odpowiada za całość działań digitalowych w ramach kampanii.

Na zgłoszenia lokalizacji uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Z przesłanych filmów i prezentacji jury wybierze 5 najlepszych pomysłów i nagrodzi ich autorów Podwórkami jeszcze przed startem głosowania. Kolejne 15 podwórek wybranych zostanie przez internautów, w drodze głosowania.

Akcja ruszyła na początku lutego, a wszystkich zwycięzców (w drodze głosowania) poznamy do 21 czerwca 2019 r.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu