SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć lat warszawskiego oddziału Lothar Böhm

W tym roku mija pięć lat od czasu gdy znany niemiecki designer Lothar Böhm otworzył warszawski oddział swojej firmy.

Od tego czasu firma stworzyła prawie 100 projektów opakowań marek FMCG.

Zarówno batony Prince Polo, soki Tymbarku, Kubusia, piwa Żubr, Freeq jak i woda Żywiec i wiele innych wyszly spod ręki projektantów Lothar Böhm.

"Marki to dziś najcenniejszy składnik kapitału wielu firm FMCG. My zajmujemy się jego pomnażaniem. Nic nie jest tak bliskiee marce jak jej opakowanie. To ono wyzwala, często nieuświadomiony, impuls zaakceptowania lub odrzucenia marki. Opakowanie jest sprzedawcą, buduje zaufanie. Na półce musi w ułamku sekundy wygrać z emocjami opakowań konkurencji. Od lat tworzymy silne marki, potem, z upływem czasu czynimy te marki jeszcze mocniejszymi, potem je rewitalizujemy, jeszcze je wzmacniając. Naszymi narzędziami są emocje, intuicja, wiedza i pasja tworzenia" mówi Lothar Böhm - założyciel firmy, który specjalnie przybył na jubileusz pięciolecia do Warszawy.

"Kiedy przyjechałem do Polski po raz pierwszy - w jakiś sposób poczułem się tutaj jak w domu. Może dlatego, że moi przodkowie pochodzą ze Świętochłowic na Górnym Śląsku. To uczucie nawiedza mnie za każdym razem, gdy tu powracam", dodaje Lothar Boehm.

W Niemczech Lothar Böhm jest jedną z trzech największych agencji projektowych i jedyną niezależną, nadal prowadzoną w Hamburgu przez swego założyciela. W ciągu 33 lat swojego istnienia współpracowała z takimi markami jak Knorr, Nivea Visage, Johnson & Johnson, Penaten, Ritter Sport, Bongrain i wieloma innymi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pięć lat warszawskiego oddziału Lothar Böhm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl