„Pięć milionów przesyłek” w kampanii Poczty Polskiej

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Poczty Polskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Codziennie doręczamy Wam ponad pięć milionów przesyłek”, przygotowały i koordynują CAM Media i Mindshare Polska.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu pokazanie, że poprzez dostarczanie korespondencji Poczta Polska współtworzy ludzkie losy.

Działania prowadzone są w prasie („Gazeta Wyborcza”, Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Do Rzeczy”)

grafika

Za kreację kampanii odpowiada agencja CAM Media, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?