SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pięć milionów przesyłek” w kampanii Poczty Polskiej

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Poczty Polskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Codziennie doręczamy Wam ponad pięć milionów przesyłek”, przygotowały i koordynują CAM Media i Mindshare Polska.

Article

Kampania ma na celu pokazanie, że poprzez dostarczanie korespondencji Poczta Polska współtworzy ludzkie losy.

Działania prowadzone są w prasie („Gazeta Wyborcza”, Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Do Rzeczy”)

Za kreację kampanii odpowiada agencja CAM Media, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pięć milionów przesyłek” w kampanii Poczty Polskiej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jestę grafikę
Ciekawe ile kosztowała ta kreacja, bo że tak powiem jest średnio dopracowana...
12 8
odpowiedź
User
packa
A ile ludzi trzeba będzie zwolnić żeby pokryć koszt tej kampanii??? Faktycznie współtworzą ludzkie losy!!! Przepalanie kasy!!!
10 8
odpowiedź
User
hahahaha
Plakat wygląda mniej więcej tak dobrze jak ich nowe logo ;)
10 8
odpowiedź