SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Piękno detalu” - Ospel reklamuje ramki Karo (wideo)

Firma Ospel, producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła w internecie kampanię wideo promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji Karo. Akcję „Piękno detalu” realizuje agencja New Media Division.

Głównym założeniem kampanii jest podkreślenie roli barwnych detali w aranżacji pomieszczeń. Nowe ramki firmy Ospel promowane są jako element dekoracyjny, który podkreśla charakter wnętrz oraz dodaje im wyrazu i świeżości.

Akcja, pod hasłem „Piękno detalu”, jest oparta na 15-sekundowym spocie. Potrwa trzy miesiące.

Za koncepcję i realizację spotu oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja New Media Division.

Dołącz do dyskusji: „Piękno detalu” - Ospel reklamuje ramki Karo (wideo)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka
Mam te włączniki u siebie i jestem bardzo zadowolona. Ospel dał z siebie wszystko! Dzięki nim, w łatwy sposób można dopasować ich kolor do aranżacji wnętrza, co wbrew pozorom, ma bardzo duże znaczenie.
odpowiedź
User
Anna
Jak dla mnie ospel ma bardzo dobrze dobraną kolorystke , mają bgate wzornictwo , kolorowe ramki , które mogę sobie dopasować pod kolor ścian . A przy tym są na prawde dobrej jakosci
odpowiedź
User
Rokitnik
Ja ich nie mam osobiście ;) Ale jedno jest pewne ;) Mają bardzo dobrej jakości osprzęt . Ja mam kolekcje sonata nowe srebro z miedzią przeciwdrobnoustrojową Cu+ od jakiegos pół roku ;) idealnie komponuja się z wnętrzem ;) a przy okazji sa łatwe w montazu .
odpowiedź