SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

Pod hasłem "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie"rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Kierowanado młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowościakcja wykorzystuje motywy związane z piłką nożną.

Rozpoczęta się właśnie kampania reklamowa Banków Spółdzielczychprzebiega pod nowym brand claimem firmy: "Zaufaj najbliższym. Znami zawsze bezpiecznie". Bohaterami akcji są przyjaciele z małejmiejscowości, którzy grają wspólnie w lokalnym zespole piłkarskim,a dzięki Bankom Spółdzielczym inwestuja w swój rozwój i wpływają nalosy lokalnego otoczenia. Kreacja reklam jest utrzymana w zielonymkolorze, a hasło slogan promocyjny brzmi: "Gramy w jednejdrużynie".

Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych mieszkańcówwsi oraz małych i średnich miejscowości, obejmując telewizję,radio, internet (w tym specjalny serwis) oraz materiały BTL(ulotki, standy, plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Salt & Pepper, a zakupem i planowaniem mediów zająłsię dom mediowy MindShare.

Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl