SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pilsner Urquell i jazz na www

Od kilku tygodni wielbiciele niedzielnej audycji 'Siesta', emitowanej na antenie radiowej 'Trójk', mogą również posłuchać on-line bieżących i archiwalnych wydań na jazz.pilsner.pl.

Serwis jazz.pilsner.pl powstał we współpracy Pilsner Urquell z agencją interaktywną Digital One na początku lipca tego roku, tuż po tym jak Pilsner Urquell objął sponsoringiem jedną z najpopularniejszych audycji jazzowych w Polsce. „Siesta” - prowadzona przez Marcina Kydryńskiego - prezentuje słuchaczom muzykę z różnych zakątków świata. Stworzony serwis to wyjątkową propozycja Pilsner Urquell dla wszystkich koneserów najlepszych jazzowych dźwięków.

Na stronie można odsłuchać cotygodniowe zapisy aktualnych i archiwalnych audycji, a także znaleźć opisy albumów oraz tytuły utworów nadawanych w „Sieście”. Archiwum audycji prowadzone jest od 9 lipca br.

- Serwis  to niecodzienny projekt skierowany do fanów muzyki jazzowej. Podczas jego przygotowania zależało nam głównie, aby słuchacze „Siesty” na antenie radiowej „Trójki” nie tylko mogli posłuchać jej on-line, ale również powrócić do archiwalnych audycji w wybranym  przez siebie momencie. To także pierwszy etap w budowaniu społeczności internetowej, skupionej wokół serwisu, a interesującej się tego rodzaju muzyką - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.

- Jazz to muzyka do której trzeba dojrzeć, nabrać doświadczenia. Jazzu nie słucha każdy – potrzeba do niego ucha prawdziwego konesera. Podobnie jest ze smakiem Pilsner Urquell – nie jest dla wszystkich, trzeba do niego dojrzeć. Jazz i Pilsner Urquell pasują do siebie idealnie – wymagają wytrawnego odbiorcy, który potrafi dokonać wyboru kierując się dobrym smakiem i doświadczeniem. Stąd m.in. propozycja serwisu jazz.pilsner.pl. Jest on idealny nie tylko dla tych, którzy do tej pory nie mogli z różnych powodów, w niedzielne popołudnie wysłuchać „Siesty”; lista utworów i wykonawców tworzona po każdej audycji, inspiruje do dalszych, samodzielnych poszukiwań najlepszego, muzycznego smaku - mówi Ewa Spychała, brand manager marki Pilsner Urquell.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pilsner Urquell i jazz na www

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl