'Pimp My Ride' w Polsce

W najbliższych miesiącach ruszą zdjęcia do europejskiej edycji programu MTV 'Pimp My Ride'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pimp My Ride to zdecydowanie największy hit MTV zarówno za oceanem jak i w Europie.  Program o motoryzacji i tuningu wbrew pozorom jest adresowany nie tylko do fanów tej dziedziny. W każdym odcinku prowadzący wraz z grupą specjalistów przerabia „starą brykę” na nowoczesny i oryginalny samochód, z wieloma pomysłowymi gadżetami, które przydadzą się jego właścicielowi. Wśród akcesoriów, dotychczas zamontowanych w pojazdach znalazły się m.in. odtwarzacz DVD, żyrandol, szafka na buty, ekspres do kawy, zestaw stereo z podłączoną gitarą elektryczną oraz akwarium.

Aby wysłać zgłoszenie, należy  wejść na stronę

www.mtv.pl

, wypełnić znajdujący się tam formularz i załączyć 4 zdjęcia samochodu (od wewnątrz i na zewnątrz) oraz jedno swoje. Warunkiem udziału jest dobra znajomość języka angielskiego.

Castingi rozpoczynają się w lutym w 10 państwach: Czechach, Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech, krajach Beneluksu, Hiszpanii, Szwecji, Portugalii i  w Polsce.

Rezultaty będzie można podziwiać na antenie MTV Polska jesienią 2006 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana