SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr „KęKę” Siara nie zostawia suchej nitki na marce Kia. „3 lata, 9 wizyt w serwisie”

Popularny raper Piotr „KęKę” Siara wystawił na Facebooku fatalną recenzję marce Kia. Muzyk opisał swoje trudne przygody z autem Kia Sportage, które w ciągu trzech lat eksploatacji było naprawiane w serwisie 9 razy, w większości z powodu tej samej usterki. - W ciągu ostatniego pół roku samochód stał w warsztacie ponad 3 miesiące - podsumowuje artysta.

fot. Facebook Article

Piotr „KęKę” Siara to znana postać na polskiej scenie rap. Wykonawca rozpoczynał swoją karierę w 2001 r., później m.in. stworzył własną wytwórnie muzyczną, do dzisiaj muzyk ma na swoim koncie 6 albumów.

Maraton z Kia Sportage

Niedawno Piotr „KęKę” Siara opublikował na swoim koncie na Facebooku (ma tam 434 tys. obserwujących) obszerny wpis opowiadający przygody muzyka z zakupionym przez niego autem Kia Sportage. Treść postu nie stawia marki w korzystnym świetle.

- Jestem szczęśliwym…wróć, posiadaczem Kia Sportage rocznik 2019. Auto od nowości u mnie, zakupione w 2019 w salonie – napisał raper (pisownia oryginalna). - W połowie grudnia zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Byłem na autostradzie w trasie do Wielkopolski, więc zgodnie z zaleceniami udałem się do najbliższego serwisu. W Poznaniu. Diagnoza. Urwany wtrysk do adblue (to taka mieszanka używana przy dieslach żeby były mniej trujące). Wydawało mi się dziwne, ze jakimś cudem urwał mi się wtrysk, znajdujący się pod autem między kołami, skoro jechałem płaską drogą jakieś 200 km nim to się zapaliło, ale wytłumaczono mi że cykle wtryskiwana adblue są takie a nie inne i ze mógł się pojawić błąd po czasie. Uszkodzenie mechaniczne (mogłem obejrzeć zniszczoną część) gwarancja nie obejmuje. Zapłaciłem.

Czytaj także: BMW, Kia, Nissan, Budweiser - lista reklam na Super Bowl 2022

„KęKę” przyznał we wpisie, że to był dopiero początek jego niemiłych przygód z autem. - Po paru tyg. ponownie zaświeciła się ta sama kontrolka silnika – opisuje raper. - Tym razem jechałem z Wielkopolski do Radomia. Znowu zostawiłem auto w serwisie. Auto zastępcze z tego co pamiętam, załatwiałem z własnego Assistance w Tow. Ubez. bo w serwisach jest z tym problem. Po jakimś czasie otrzymałem telefon, że auto jest gotowe do odbioru. Błąd który wyskakiwał i wskazywał na problemy z systemami związanymi z adblue, był PONOĆ spowodowany NIE WGRANIEM ADAPTACJI (software) przez serwis w Poznaniu. To procedura po wymianie części. Serwis w Poznaniu mówił, że wgrał. No ale BŁĄD ZNIKNĄŁ. Zadowolony odebrałem samochód. I? Kolejne parę tyg, może 1000km przejechane i 3 RAZ KONTORLKA! Czyli jednak nie adaptacja była winna:) Podpięcie pod komputer znowu wskazywało na awarie w obrębie systemów związanych z adblue. Dostałem tym razem auto zastępcze i miałem czekać na telefon.

W treści wpisu „KęKę” zaznaczył, że częste i długotrwałe naprawy serwisowe (z których aż 6 dotyczyło wspomnianego wcześniej systemu) pozbawiło go środka transportu na wiele tygodni.

- Od połowy grudnia, czyli przez ostatnie 6 miesięcy, auto w serwisie było łącznie ponad 3 miesiące!! - zaznaczył oburzony artysta. - Jest więc częściej w serwisie niż poza nim:) Samochód z salonu:) Łącznie od nowości auto jest 9 raz w serwisie z nie mojej winy. 3 lata od zakupu – podsumował rozgoryczony muzyk.

Czytaj także: Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)

Wpis „KęKę” wzbudził żywy odzew wśród internautów. W momencie powstawania tego tekstu treść wywołała 6,7 tys. reakcji i sprowokowała 1,6 tys. komentarzy. Na fatalnej recenzji marki Kia (która nie odniosła się do postu) postanowił z kolei skorzystać Mercedes. W jednym z komentarzy producent zaprosił rapera na jazdy testowe swoimi samochodami.

Poniżej pełna treść wpisu „KęKę” na temat jego niefortunnych przygód z marką Kia.

Dołącz do dyskusji: Piotr „KęKę” Siara nie zostawia suchej nitki na marce Kia. „3 lata, 9 wizyt w serwisie”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
I to jest godne newsa na tym portalu? Naprawde?
40 1
odpowiedź
User
DrVictór
To się nazywa "hate advertising" - zniechęcanie do kupowania produktów danej marki, aby póżniej zrobić wokół tego szum.

A że źle został wymieniony soft w komputerze pokładowym, a zarazem też napęd i elektronika, to zapewne jest usterka potrzebna do zweryfikowania przez innych niż autoryzowany warsztat mechaników.
20 1
odpowiedź
User
CNN
brejking nius!!!
24 1
odpowiedź