Piotr Kraśko reklamuje 'Wiadomości'

TVP1 rozpoczęła na swojej antenie - pod hasłem "Tworzone przeznajlepszych" -autopromocję "Wiadomości". Kampania podkreślającadołączenie do redakcji programu Piotra Kraśki w połowie majazagości także w innych mediach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wielokrotnie przekładana promocja "Wiadomości", pierwotniemająca się rozpocząć 11 kwietnia, ostatecznie wystartowała 29kwietnia. Prowadzona pod hasłem "Tworzone przez najlepszych"kampania ma wyeksponować dołączenie Piotra Kraśki do redakcjisztandarowego serwisu informacyjnego TVP1. W spotach telewizyjnychdziennikarz podchodzi do reporterów programu, mówiąc: "Trzeba miećpewność, że ludzie, z którymi pracujesz, nigdy cię nie zawiodą"."Do zobaczenia w maju" - dodaje Kraśko, zapowiadając swój debiutjako prowadzącego "Wiadomości".

Promocja programu ogranicza się na razie do spotów emitowanychtylko na antenie TVP1. - Kampania w innych mediach rozpocznie się wmomencie startu "Wiadomości" w nowym kształcie - wszystko wskazuje,że w drugiej połowie maja - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Aneta Wrona,rzecznik prasowy TVP.

W promocji programu nie uczestniczy Hanna Lis, która podpisałaco prawda kontrakt z telewizją publiczną, ale nie doszła doporozumienia w sprawie zatrudnienia w TVP dziennikarzy, z którymiwspółpracowała w Polsacie, i na razie nie wiadomo, kiedy i czy wogóle poprowadzi "Wiadomości".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu