Piotr Łuszczek dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy w Poznaniu

Piotr Łuszczek został nowym dyrektorem biura reklamy poznańskiego oddziału Polska Press Grupy. Ostatnio pracował w Agorze.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Piotr Łuszczek dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy w Poznaniu

Łuszczek na stanowisku dyrektora zastąpił Antoniego Malinowskiego, który z końcem kwietnia odszedł z firmy.

Piotr Łuszczek  z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 16 lat -  od grudnia 2014 r. zajmował stanowisko członka zarządu oraz dyrektora sprzedaży w Trader.com (Agora).

Od 2004 do 2014 roku pracował w Ringier Axel Sringer Polska oraz Media Impact Polska, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie struktur sprzedażowych w regionach, zajmował m.in. stanowisko dyrektora sprzedaży Regionalnej. Był tam odpowiedzialny za tworzenie struktur sprzedaży spółki w regionach - z początku w segmencie prasowym, następnie prasowym i magazynowym i online.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]