Piotr Strzelczyk dyrektorem marketingu kosmetyków w Henkel Polska

Piotr Strzelczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska. Ostatnio zajmował podobne stanowisko w Whirlpool Polska.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska Piotr Strzelczyk będzie zajmował się takimi markami jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa. - Zamierzam utrzymać dynamiczny rozwój i udziały rynkowe tych brandów - zapowiada.

grafika

Poprzednio Strzelczyk pracował od 2006 roku jako dyrektor marketingu w Whirlpool Polska, kierując strategią marketingową tej firmy i wprowadzaniem innowacji na rynek polski i krajów bałtyckich. Karierę rozpoczynał w działach marketingu, trade marketingu i sprzedaży Unilever Polska.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]