SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem

W 2013 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2013 roku wyniosła 58 585 egz. W porównaniu do 2012 roku zmniejszyła się ona o 0,68 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 7,23 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 409 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 14,32 proc. do 38 569 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,82 proc. i ostatecznie wyniósł 31 098 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku wyniosła 27 449 egz., po spadku o 7,75 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) wzrósł o 66,51 proc. do poziomu 16 266 egz.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

58 585

58 985

Playboy

44 409

47 869

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 569

45 016

Logo

31 098

40 292

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 449

29 756

Sukces

16 266

9 769

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Male
Zacznijcie płacić z pracę dziennikarzom, bo za same zdjęcia gołych bab lub zebranych od reklamodawców płacić nie będę, a nie wrzucać na łamy jakiś niedorobiony chłam.
14 8
odpowiedź
User
Tomasz
"Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,82 proc. i ostatecznie wyniósł 31 098 egz."
Hmmm nawet w tym lekko "burdelowym" segmenciei Agora traci najbardziej...
10 8
odpowiedź
User
Znaffca
Ja się w ogóle dziwię, że Logo ma jakąkolwiek sprzedaż. Przecież to jest po prostu rozbudowana gazetka reklamowa - na lepszym papierze, z edytorialem i stopką redakcyjną. Szkoda na to pieniędzy.
18 8
odpowiedź
User
edi
te świerszczyki dla półmózgów ktoś kupuje ????
16 9
odpowiedź
User
Analityk1
Dziwne, że tak słabo idzie ten biznes, bo to chyba jedyny segment, w którym nie ma żadnych dramatycznych różnic między poziomem intelektualnym redakcji a czytelnikiem, którego ideał ucieleśnia Ferdek Kiepski. Wydawałoby się, iż to zapowiada idealna komunikację z odbiorcą, a tu ciągle zgrzyta
9 8
odpowiedź