SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który pozostał jednak zdecydowanym liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 34 834 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 56,93 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 54,75 proc. do poziomu 17 211 egz.

Na ostatnią lokatę podium (z miejsca czwartego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał jednak o 27,12 proc. do 16 221 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 50,71 proc. i wyniosła 13 923 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 82 189 egz., o 51,49 proc. mniejszej niż w styczniu 2015 roku.

ZKDP

styczeń

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

102 462

34 834

34 834

139 974

80 879

80 879

Fun Club

50 008

17 211

17 211

84 917

38 037

38 037

Twist

55 020

16 221

16 221

64 948

22 258

22 258

Bravo Girl

49 998

13 923

13 923

64 960

28 248

28 248


W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskał „Fun Club” - było to 28,50 proc.

ZKDP

miesiąc

Wirtualnemedia.pl

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

102 462

34 834

34 834

91 643

32 649

32 649

Fun Club

50 008

17 211

17 211

54 993

13 394

13 394

Twist

55 020

16 221

16 221

60 001

12 814

12 814

Bravo Girl

49 998

13 923

13 923

51 984

11 362

11 362

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brawo Ty
Moze i tracą, ale patrząc na to co w środku... Brawa dla Cezarego i jego teamu. Sprzedać w młodzieżowym magazynie reklamę pod baterie do aparatów słuchowych... Skuteczność!
odpowiedź
User
Marlena
BRAVO - obiekt pożadania nastolatka z lat 80-tych, plakaty i foty z niego kupowało się na rynku lub od koleżanek-szczęściar, którym pływający tatusiowie przywozili, a teraz?
odpowiedź
User
filuś
@Bravo Ty... a wiesz jak wiele osób ogłuchło przez głośne słuchanie muzyki? Zajrzyj do Kajetan.
odpowiedź