Pisma plotkarskie na czele tygodników. „Angora” tuż za podium (top 56)

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 56 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 748 259 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się w skali roku o 0,24 proc. do poziomu 601 275 egz.Ostatnią pozycję podium zajął inny magazyn wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”, który rok wcześniej był czwarty. W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 1,86 proc. do poziomu 328 663 egz.Tuż za podium (po awansie z miejsca piątego) uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 321 420 egz., po wzroście o 0,87 proc. - największym w pierwszej dziesiątce rankingu.W czołowej piątce znalazł się jeszcze się telewizyjny tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował stratę o 7,71 proc. do 309 656 egz. Jednocześnie był to największy spadek w top 10, a tytuł ten spadł z miejsca trzeciego.Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"