SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)

W lutym 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 330 368 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 5,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 13,64 proc. do poziomu 265 896 egz.

Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,09 proc. do 229 363 egz.

Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Tina”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 225 570 egz., po spadku o 5,16 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,08 proc. do 207 914 egz. Tytuł ten awansował z miejsca siódmego.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

484 906

330 368

330 368

519 952

348 386

348 386

-5,17%

Przyjaciółka

324 185

265 896

265 896

402 720

307 893

307 893

-13,64%

Party Życie Gwiazd

339 130

229 430

229 363

357 993

249 617

249 550

-8,09%

Tina

307 439

225 570

225 570

352 452

237 836

237 836

-5,16%

Świat Seriali

322 403

207 914

207 914

304 966

194 160

194 160

7,08%

TV14

294 970

196 489

196 489

299 964

198 890

198 890

-1,21%

Show

274 988

169 471

169 471

327 458

220 037

220 037

-22,98%

Viva

229 855

170 354

165 281

198 096

111 225

111 225

48,60%

Tele Max

233 607

147 203

147 203

257 417

158 897

158 897

-7,36%

Z Życia Wzięte

223 750

134 819

134 819

269 020

158 966

158 966

-15,19%

Super TV

225 446

125 027

125 027

237 431

139 316

139 316

-10,26%

Naj

189 466

120 538

120 538

259 908

158 235

158 235

-23,82%

Pani Domu

171 086

119 203

119 112

239 315

164 997

164 906

-27,77%

Gala

185 598

106 542

106 272

238 868

144 326

144 276

-26,34%

Takie jest Życie

177 450

85 324

85 324

174 939

94 737

94 737

-9,94%

Flesz Gwiazdy & Styl

128 575

96 247

82 527

181 913

111 336

110 852

-25,55%

Relaks

149 930

82 337

82 337

154 945

81 745

81 745

0,72%

Sukcesy i Porażki

134 250

78 525

78 525

159 500

92 698

92 698

-15,29%

Bravo Sport

99 958

59 632

59 632

114 970

73 132

73 132

-18,46%

Ekran TV

78 540

45 047

45 047

95 360

53 572

53 572

-15,91%

Bravo

77 473

30 544

30 544

139 955

74 820

74 820

-59,18%

Kaczor Donald

40 000

19 662

19 662

39 994

23 193

23 193

-15,22%

Forum

31 003

14 127

14 127

36 000

16 881

16 881

-16,31%

Puls Medycyny

17 000

2 582

2 548

17 000

3 019

3 009

-15,32%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl