SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grafiki z dzielnicami Warszawy na puszkach i w reklamach piwa Królewskie

Ruszyła kampania reklamowa piwa Królewskie (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na grafikach pokazujących m.in. 18 dzielnic Warszawy. Działania zostały przygotowane przez firmy marketingowe Wilk Studio, Twin, Good Looking Studio, Mediavest, Just i Roots PR.

W ramach akcji na puszkach piwa Królewskiego znalazło się 18 wzorów z charakterystycznymi miejscami różnych dzielnic Warszawy oraz grafika z syrenką jako symbolem całej stolicy.

Puszki zaprojektowała agencja Wilk Studio.

- Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest dziś jednym z symboli stołecznego życia. Nasi konsumenci są bardzo związani z miastem, a jeszcze bardziej z dzielnicami, w których żyją. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru każdej z nich. Projekt jest kontynuacją świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii dzielnicowej, która przyczyniła się do zdobycia przez Królewskie pozycji lidera w Warszawie i na Mazowszu - uzasadnia tę akcję Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie.

Działania reklamowe są realizowana na outdoorze (m.in. billboardy, murale przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka) oraz w internecie (m.in. konkurs „Królewskie Rewiry” sprawdzający znajomość Warszawy, aktywności z influencerami).

Za aktywności w internecie odpowiada agencja Twin, za przygotowanie murali - Good Looking Studio, za reklamy outdoorowe - agencja Just, za planowanie i zakup mediów odpowiada - dom mediowy Mediavest, a za public relations - agencja Roots PR.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Grafiki z dzielnicami Warszawy na puszkach i w reklamach piwa Królewskie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sarna
Świetne opakowanie, piękne murale. Dobre. Kupuje.
odpowiedź
User
Tom
Wszystko pięknie influencerzy, konkursy tylko temat po stronie agencji przygotowywał chyba ktoś kto nie zna miasta - wsrod dzielnic zgubiono Ursynów. Jest Wawer, a Ursynowa brak.
odpowiedź