SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła na kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.

Dla Cut The Mustard będzie to już szósty rok pracy dla marek Lech Premium oraz Lech Free. Dodatkowo agencja w zeszłym roku wygrała przetarg na obsługę PR oraz działań influencerskich bezalkoholowego wariantu i ta współpraca także została przedłużona o kolejny rok.

W ostatnich latach agencja odpowiadała m.in. za aktywację Lech Free Challenge, w którym do stworzenia contentu zaproszono m.in. Krzysztofa Gonciarza, Joannę Jędrzejczyk, Izaka, Rafała Jonkisza czy Kasię Szklarczyk.

Aktualnie Cut The Mustard zajmuje się działaniami digital oraz w social media, które związane są z wprowadzeniem na rynek produktowej nowości - Lecha Easy przez Kompanię Piwowarską pod hasłem „Lech it Easy".

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
2023
najgorsza rzecz to promowanie alkoholu, powinni się wstydzić a nie chwalić
odpowiedź
User
Lucek
Nazwa agentury koresponduje z jej wytworami
odpowiedź