SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Żywiec kronikarsko reklamowane w wersji APA (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony niedawno do sprzedaży wariant piwa Żywiec - APA (produkowanego przez Grupę Żywiec). Akcję przygotowały firmy Timecode, Discovery Media, MediaVest i TBWA PR.

Reklamy piwa Żywiec APA, w stylu materiałów edukacyjnych czy kroniki filmowej, opisują, w jaki sposób wytwarzany jest ten napój. Podkreślają, że jest on produkowany z pięciu odmian chmielu i warzony w otwartych kadziach, dzięki czemu ma intensywnie chmielowy smak z nutą cytrusową, a najlepiej smakuje podawany w temperaturze 9-11 stopni Celsjusza.

W podobnej konwencji był utrzymany poprzedni spot wizerunkowy marki pod hasłem „Żywiec. Od zawsze tylko z Żywca” (obejrzyj go).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Produkcją reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Timecode, a nadzorem nad jej realizacją - dział brand partnership Discovery Media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja TBWA PR.

Dołącz do dyskusji: Piwo Żywiec kronikarsko reklamowane w wersji APA (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rysiek
"produkowanego przez Kompanię Piwowarską piwa Żywiec"
Niezbyt fortunne sformułowanie. Kampania Piwowarska jest akurat konkurencją dla Grupy Żywiec.
odpowiedź
User
pavv
W powyższym sformułowaniu to aż dwa błędy są. Jeden to w/w nazwa producenta, a drugie to słowo piwo użyte w stosunku do napoju piwopodobnego o smaku identycznym z naturalnym.
odpowiedź