SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pizza Hut ze #StaySafe w logo na czas epidemii koronawirusa

Sieć pizzeri Pizza Hut (AmRest) zmodyfikowała logo, dodając do niego hasztag #StaySafe. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na bezpieczeństwo i pomoc innym w czasie epidemii koronawirusa.

Article

Logo z hasłem #StaySafe zastępuję dotychczasowe logo Pizza Hut w komunikacji internetowej, głównie w media społecznościowych.

Działania przy tym projekcie prowadzi agencja 180heartbeats + Jung v Matt Za koncepcja odpowiada zaś dział marketingu Pizza Hut, wraz z agencją Hand Made, która przygotowała nowe logo.

Obok zmiany logo, Pizza Hut wdrożyła w swoich restauracjach dodatkowe środki bezpieczeństwa ze względu na panującą w Polsce epidemię koronawirusa.

Pracownicy dbają o porządek i higienę - m.in. noszą rękawiczki, częściej myją i odkażają ręce, terminale płatnicze oraz punkty styku. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Pizza Hut uruchomiła także bezkontaktową sprzedaż. Dostarcza pizzę pod drzwi, bez bezpośredniego kontaktu z dostawcą. Zachęca również klientów do płatności kartą lub online.

Pizza Hut to kolejna marka, która w trudnym czasie pandemii koronawirusa zmienia logo. W Brazylii McDonald's na znak solidarności z krajem walczącym z koronawirusem zmodyfikował logo na dwa stojące obok siebie łuki. Kreacja nie spotkała się z ciepłym przyjęciem - konsumenci zarzucili marce, że promuje się dodatkowo przy okazji epidemii, zamiast postawić na działania pomocowe.Marka szybko przeprosiła za swoje działanie.

Swoje logo na czas pandemii zmieniły także m.in. Volkswagen, Coca-Cola czy Nike.

Pizza Hut wspiera służbę zdrowia w czasie epidemii koronawirusa

Marka dołączyła także do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3500 posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce. Pomoc objęła szpitale w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie do placówek trafia 250 zestawów. - Chcemy utrzymać tę liczbę posiłków i  dostarczać je tak długo, jak będzie to potrzebne - zapewnia Radosław Citko, operations manager w Pizza Hut.

Ponadto AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki, które trafiły do organizacji partnerskich Banku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pizza Hut ze #StaySafe w logo na czas epidemii koronawirusa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Nie ma krytyki ze strony konsumentów, jak w przypadku McDonalda?
odpowiedź
User
mike
Dlaczego nie po polsku ZOSTAŃWDOMU tylko jakieś stajszafe.
odpowiedź